Conceptontwikkeling

Hoe kun je met een video de doelgroep beter bereiken? En triggeren zelfs? Want uiteindelijk is dat wat je wil bereiken. Laten zien dat jouw organisatie uniek is in zijn soort. Innoverend. En de dingen graag anders aanpakt. VEODI kan met een flinke dosis ervaring buitengewoon goed assisteren op dit gebied. Want om een goed verhaal te vertellen, is er meer nodig dan alleen wat tof geschoten beelden.

Van concept naar video

Tijdens een creatieve brainstorm sessie gaan we aan de slag om verschillende ideeën voor jullie op papier te zetten. Daarbij wordt er rekening gehouden met de boodschap die jullie willen overbrengen, de doelgroep en binnen welke kaders dit allemaal mogelijk is. 

Deze concepten worden bij jullie voorgelegd, besproken en wellicht nog verder uitgebreid. De beste en meest passende concepten worden gekozen en vervolgens door ons nog verder uitgewerkt tot een heus game plan.

Aan de hand van dit plan wordt een script en een zogenaamde shot list opgesteld, en gaan we het concept tot leven brengen. Stap voor stap. En we stoppen pas als we de ultieme video voor je gereed hebben.

Het verhaal van Munt Hypotheken

Voor onze vaste klant Munt Hypotheken hebben we in de decembermaanden een reeks korte commercials gemaakt. Waarin niemand minder dan Sinterklaas zelf de hoofdrol speelde. Het concept hiervoor hebben we samen met Munt hypotheken uitgewerkt. Elk spotje hebben we opgehangen aan een Sinterklaasliedje, om zo de mogelijkheden voor de financieringen van Munt Hypotheken voor ouderen op een tikkeltje ludieke wijze onder de aandacht te brengen.

Behind the scenes

Vrijblijvend een offerte ontvangen of een bakkie bij ons op kantoor?
06 21628783
info@veodi.nl

Kom in contact

Vrijblijvend een offerte ontvangen of een bakkie bij ons op kantoor?

06 21628783
info@veodi.nl

Kom in contact